.Urząd Gminy
ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi zakończone:
Kształtowanie Centrum Miejscowości Otyń - przetarg nieograniczony

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 2 Prawo zamówień publicznych, Wójt Gminy Otyń informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

PRO-INFRA
Paweł Jakubowski
ul. Działkowa 9
Jaczów
67-200 Głogów


Cena oferty:  1.358.117,93 zł brutto

Uzasadnienie wyboru: oferta zgodna ze SIWZ, najkorzystniejsza cenowo.
Podstawą prawną dokonywanego wyboru jest art. 91 ust. 1  Prawo zamówień publicznych 
oraz Kodeks Cywilny.

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 2 Prawo zamówień publicznych, Wójt Gminy Otyń informuje, że w przeprowadzonym postępowaniu złożono 5 ofert:

 

Oferta nr 1

„BUD-BRUK” Ryszard Mielcarek, ul. Józefa Wybickiego 7, 64-020 Czempiń;

Oferta została odrzucona ze względu na niezgodność z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy.

 

Oferta nr 2

PRO-INFRA Paweł Jakubowski, ul. Działkowa 9, Jaczów, 67-200 Głogów;

Oferta zgodna ze SIWZ, w wyniku oceny - kryterium najniższa cena otrzymała ilość
punktów: 100

 

Oferta nr 3

Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane „KABET”, ul. Nowa 2, 65-339 Zielona Góra;

Oferta zgodna ze SIWZ, w wyniku oceny - kryterium najniższa cena otrzymała ilość
punktów: 92,94

 

 

Oferta nr 4

„MALBUD” Sp. J. T. Kuriata, M. Ważeliński, ul. Działkowa 19, 65-767 Zielona Góra;

Oferta zgodna ze SIWZ, w wyniku oceny – kryterium najniższa cena otrzymała ilość punktów: 92,70

 

Oferta nr 5

Konsorcjum firm: L&P Sp. J. L. Kroczak, P. Młynek, A. Sowa, ul. Belwederska 1, 67-200 Głogów (Lider) oraz Przedsiębiorstwo BRUK-ART. Wojciech Wojciechowski, ul. Ogrodowa 26, 67-200 Głogów;
Oferta zgodna ze SIWZ, w wyniku oceny – kryterium najniższa cena otrzymała ilość punktów: 91,82

 

 

 

 

 

Środki ochrony prawnej:
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w Ustawie z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (
Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – dział VI ,,Środki ochrony prawnej”.
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

Wójt Gminy Otyń
Teresa Kaczmarek

 

 


 

ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

Dotyczy: „Kształtowanie Centrum Miejscowości Otyń

 

PYTANIA  

W związku z ogłoszonym przetargiem i informacjami zawartymi na stronie internetowej mamy następujące pytania:

pyt.1
 Czy kostka rzędowa 18 cm z rozbiórki jest przewidywana do ponownego wbudowania? Jeśli tak, to w których pozycjach należy uwzględnić  kostkę z rozbiórki, a w których kostkę zakupioną przez Wykonawcę?
Niektóre pliki są uszkodzone i nie otwierają się. W związku z tym nie znaleźliśmy szczegółowych wymagań dotyczących poszczególnych rodzajów kostki kamiennej. Prosimy o określenie wymagań dotyczących kostki, którą musi zakupić Wykonawca.

Pyt.2
Które pozycje kosztorysu dotyczą ułożenia krawężnika kamiennego, pochodzącego z rozbiórki, a które krawężnika nowego?

 

Pyt.3
Plik zawierający rysunek stojaka rowerowego nie otwierają się. Czy to ma być stojak na 4 rowery?

Pyt.4
Czy produkt firmy KOMSERWIS lub JUMAT z Trzebini spełniają wymagania dla ławek, koszy, stojaków rowerowych, krat pod drzewa i wodopoju.

 

ODPOWIEDZI


odp. 1

Kostka rzędowa z rozbiórki do ponownego wbudowania ujęta jest w poz. 2.1 i 2.3, natomiast kostka, którą zakupi Wykonawca  w poz. 2.2 i 2.4.

Pliki dot. części graficznej zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego nie posiadają błędów. Problemy z otwarciem mogą wynikać z zainstalowanego oprogramowania w Państwa komputerach. Plik dotyczący kostki prześlemy Państwu e-mailem.
Należy zastosować kostkę zgodnie z dokumentacją projektową:

- kostka granitowa 15/15 szara,

- kostka granitowa 15/15 czarna,

- kostka granitowa 10/10 szara.

 

odp.2

Krawężnik nowy  kamienny ujęty jest w poz. 2.11, a z rozbiórki w poz. 2.12.

 

odp. 3

Problemy z otwarciem plików mogą wynikać z zainstalowanego oprogramowania
w Państwa komputerach.  Zgodnie z przedmiarem robót 4 stojaki na 4 rowery każdy.

 

odp. 4

Wykonawca może zastosować produkty dowolnej firmy, odpowiadające stylistyką
z projektem budowlanym oraz posiadające atest potwierdzający, że zostały dopuszczone do użytku publicznego.

Fryderyk Czekała

Inspektor ds. zamówień publicznych

 


ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ

 

Dotyczy: „Kształtowanie Centrum Miejscowości Otyń

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp informuję, że wprowadza się następującą zmianę do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

W SIWZ nastąpiła pomyłka w numeracji i ilości załączników.

 

Jest:

Załączniki do SIWZ:

·   zał. nr  1 Formularz oferty

·   zał. nr  2 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

·   zał. nr  3 Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

·   zał. nr  4 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych

·   zał. nr  5 Projekt umowy

·   zał. nr  6 Przedmiar robót + kosztorys ślepy 1

·   zał. nr  7 Przedmiar robót + kosztorys ślepy 2

·   zał. nr  8 Przedmiar robót + kosztorys ślepy 3

·   zał. nr  9 Przedmiar robót + kosztorys ślepy 4

·         zał. nr 10 - Część graficzna – instalacja gazowa i instalacja technologiczna kotłowni gazowej
cz. 1-9

·         zał. nr 11 - Część graficzna – sieć wodno kanalizacyjna cz. 1- 22

·         zał. nr 12 - Część graficzna – część elektryczna – cz. 1-16

·         zał. nr 13 - Część graficzna – roboty budowlane – cz. 1-36

 

 

Powinno być:

Załączniki do SIWZ:

·   zał. nr  1  Formularz oferty

·   zał. nr  2  Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

·   zał. nr  3  Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

·   zał. nr  4  Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych

·   zał. nr  5  Projekt umowy

·   zał. nr  6  Przedmiar robót 1

·   zał. nr  7  Przedmiar robót 2

·   zał. nr  8  Przedmiar robót 3

·   zał. nr  9  Kosztorys ślepy 1

·   zał. nr 10 Kosztorys ślepy 2

·   zał. nr 11 Kosztorys ślepy 3

·   zał. nr 12 Część graficzna

 

Wójt Gminy Otyń

Teresa Kaczmarek


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego
pn. „
Kształtowanie Centrum Miejscowości Otyń” (roboty budowlane)

 

1)       Zamawiający: Gmina Otyń, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń

2)       Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

3) Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w referacie RZPIIBiGK Urzędu Gminy,
ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 5, tel. /068/ 3550816 wew.36 w godzinach od 800 do 1400 w dniach pracy Urzędu Gminy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia może być przesłana za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek wykonawcy. SIWZ dostępna jest również na stronie internetowej Urzędu Gminy pod adresem: www. bip.otyn.pl

4)       Opis przedmiotu zamówienia:

I  BRANŻA BUDOWLANA (DROGOWA)
- roboty rozbiórkowe
- nawierzchnie kołowe
- pochylnia dla niepełnosprawnych
- kwietniki
- stojaki na rowery
- ławki
- kosze na śmieci
- wodopój

II  BRANŻA SANITARNA
- kanalizacja deszczowa zewnętrzna
- instalacja wody do fontanny (rurociąg ssący, tłoczny i odwadniający)
- instalacja technologiczna dla zasilania fontanny

III  BRANŻA ELEKTRYCZNA
1. Oświetlenie terenu wokół ratusza
2. Oświetlenie fontanny przy ratuszu oraz elewacji ratusza
  - WLZ i tablica
  - instalacja elektryczna wyrównawcza pomieszczenia technicznego piwnicy
  - oświetlenie i zasilanie pompy fontanny
  - oświetlenie elewacji

CPV 45 23 32 52-0 - Roboty  zakresie nawierzchni ulic

CPV 45 45 30 00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 

CPV 45 31 12 00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

CPV 45 31 61 10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego  

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.

 

6) Informacja o możliwości składania oferty częściowej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

 

7) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt. 5 pkt. 6 Pzp

 

8) Informacja o możliwości zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

9) Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – od 1 kwietnia 2010r. do 31 sierpnia 2010r

 

10) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

I. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:

1)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty budowlane (min. jedno zadanie) odpowiadające swoim rodzajem i min. 1/2 wartości roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia;

3)       dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

4)       dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują w swoim zespole osobą
z uprawnieniami kierownika budowy o specjalności drogowej, elektrycznej sanitarnej;

5)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

6)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).

 

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy
z postępowania

 

II.                   Wymagane dokumenty i oświadczenia:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:

- oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy;

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wymagane minimum: osoba z uprawnieniami kierownika budowy o specjalności ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, osoba ta powinna posiadać aktualny wpis do Izby Inżynierów; do oferty należy dołączyć decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego danej osoby oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów oraz wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom.

- wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i min. 1/2 wartości roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (poparte dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania – min. jedna usługa.

 

11)     Wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 40.000,00 zł.

 

12)     Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Ocena ofert w zakresie kryterium ceny zostanie dokonana wg następujących zasad:

W zakresie kryterium ceny oferta może uzyskać 100 punktów. Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

                                                      najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie

K1=         --------------------------------------------------------------------  x  100pkt

                                                                         cena oferty rozpatrywanej

 

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów.

13)   Termin związania ofertą: 30 dni.

 

14)   Umowa ramowa.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

15)   Dynamiczny system zakupów.

Zamawiający nie zamierza wprowadzić dynamicznego systemu zakupów.

 

16)   Aukcja elektroniczna.

Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

17)   Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń, pokój nr 15 - sekretariat, do 30 grudnia 2009r. do godz. 11.00.

 

18)   Informacja o projektach/programach UE.

Inwestycja jest dofinansowana z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

 

Wójt Gminy Otyń

Teresa Kaczmarek 

 

 
informacje udostępnił:Fryderyk Czekała
data udostępnienia: 2009-12-08 07:46:10
ostatnia modyfikacja: Fryderyk Czekała 2010-09-06 09:51:02 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 aktualny SIWZ (po zmianach) - do pobrania
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.92
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.91
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.90
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.89
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.88
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.87
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.86
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.85
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.84
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.83
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.82
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.81
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.80
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.79
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.78
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.77
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.76
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.75
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.74
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.73
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.72
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.71
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.70
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.69
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.68
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.67
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.66
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.65
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.64
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.63
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.62
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.61
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.60
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.59
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.58
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.57
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.56
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.55
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.54
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.53
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.52
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.51
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.50
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.49
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.48
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.47
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.46
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.45
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.44
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.43
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.42
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.41
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.40
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.39
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.38
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.37
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.36
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.35
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.34
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.33
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.32
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.31
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.30
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.29
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.28
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.27
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.26
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.25
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.24
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.23
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.22
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.21
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.20
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.19
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.18
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.17
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.16
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.15
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.14
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.13
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.12
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.11
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.10
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.9
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.8
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.7
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.6
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.5
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.4
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.3
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.2
 zał. nr 12 - Część graficzna - cz.1
 zał. nr 11 - Kosztorys ślepy 3
 zał. nr 10 - Kosztorys ślepy 2
 zał. nr 9 - Kosztorys ślepy 1
 zał. nr 8 - Przedmiar robót 3
 zał. nr 7 - Przedmiar robót 2
 zał. nr 6 - Przedmiar robót 1
 zał. nr 5 - Projekt umowy
 SIWZ - do pobrania
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 58197