Wójt Gminy Otyń
zatrudni
DYREKTORA
Gminnego Ośrodka Kultury w Otyniu
Wymagane kwalifikacje:
-
dyplom ukończenia studiów wyższych: pedagogiki w zakresie pracy kulturalno-oświatowej lub animacji kultury,
-
minimum 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
-
znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz ustawy prawo zamówień publicznych,
-
umiejętność w zakresie tworzenia, upowszechniania kultury i ochrony kultury,
-
umiejętność obsługi komputera,
-
samodzielność, dyspozycyjność oraz umiejętność kierowania zespołem,
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie:
-
uzasadnienia przystąpienia do konkursu wraz z koncepcją funkcjonowania i rozwoju Gminnego Ośrodka Kultury w Otyniu,
-
CV /telefon kontaktowy/
-
kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
-
kserokopii dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
-
oświadczenia , że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
-
oświadczenia, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r., Nr 14, poz. 114 ze zm.),
-
oświadczenia , że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 068 3550215.
Dokumenty można składać w terminie do dnia 23 lutego 2009 r.
Na adres: Urząd Gminy w Otyniu, ul. Rynek 1, 67-106 Otyń.
O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Wójt Gminy / - / Teresa Kaczmarek |